NFSI
  • Főoldal
  • Szórakozás
  • Marketing
  • Nemzetközi hírek
  • Egészségügy
  • Nemzeti hírek
  • Stratégia
  • Gasztronómia
  • Fejlesztés
  • Főoldal
  • Szórakozás
  • Marketing
  • Nemzetközi hírek
  • Egészségügy
  • Nemzeti hírek
  • Stratégia
  • Gasztronómia
  • Fejlesztés
Nincs Találat
Összes Találat Megtekintése
NFSI
Nincs Találat
Összes Találat Megtekintése

Hogyan lehet növelni a vásárlói élményt modern POS terminálokkal?

szerző: nfsiadmin
2024.11.26.
Hogyan lehet növelni a vásárlói élményt modern POS terminálokkal?
Share on FacebookShare on Twitter

A legfontosabb dolog a vevők kiszolgálása során – nem csak a POS terminálok szempontjából – a relevancia, az ár és a gyorsaság. Hogy azt add neki, amit kér és azt gyorsan, jó áron megvehesse. Azért ez nem ennyire egyszerű, de kiindulópontnak nem is olyan rossz.

A POS terminállal kapcsolatos kérdések ott merülnek fel, amikor a fizetésnél tart a vevő. Ekkor már csak egy dolog érdekli: gyorsan fizetni és menni. A Novopayment POS terminálokkal ez lehetséges.

Vásárlói élmény összetevői

Kapcsolódó írások

SEO tanácsadás: 5 uralkodó jel, hogy a cégednek szüksége van rá

SEO tanácsadás: 5 uralkodó jel, hogy a cégednek szüksége van rá

2025.04.24.
Így kell PR cikket írni! Mi az, ami tényleg megragadja az olvasók figyelmét?

Így kell PR cikket írni! Mi az, ami tényleg megragadja az olvasók figyelmét?

2024.12.29.

A vállalkozók azt szeretnék elérni, hogy sok és visszatérő vevőjük legyen. Akik POS terminált használnak, azok jellemzően közvetlenül szolgálják ki a vevőt, szolgáltatnak, valamilyen boltot, kávézót vagy éttermet üzemeltetnek. Ezekben az üzletekben a vásárlói élmény persze sokkal összetettebb dolog, nem csak a fizetésről szól. Alapvető fontosságú a rend, tisztaság, megfelelő árukészlet és kiszolgálás.

Az ügyfélélményt ezek az alapvető dolgok határozzák meg, ha itt elveszítjük a csatát, akkor oda a háború is. Hiába vesszük meg a legjobb, leggyorsabb POS terminált, ha ezek az alapok rendben vannak, csak akkor lehet tovább építkezni. Jöhet a megfelelő készletnyilvántartás, fizetési megoldások, és ami napjainkban egyre fontosabb az utókövetés.

Érdemes néha vevőként meglátogatni a „konkurenciát” és megnézni, hogy ők hol tartanak, nem szégyen tanulni másoktól. A legújabb trendek, technikai újítások nyomon követése is fontos feladata egy vállalkozás vezetőjének.

Vásárlói élmény növelése POS terminállal

Tehát a megfelelő POS terminál kiválasztásánál a saját üzleti szempontok mellett (ár-érték arány, munkafolyamatok egyszerűsítése, információ begyűjtése, stb.) egyre jobban kell figyelni a vásárlási élményre. Ez nem csak divat, hanem alapvető elvárás napjainkban.

A legfontosabb, hogy azért nem szabad elveszni a részletekben, súlyozni kell a szempontokat. Hiába van szuper hírlevél és ügyfél értékelési megoldás az üzlet tevékenysége kapcsán, ha csak egy pénztáros van, és folyamatosan várniuk kell a vásárlóknak a kasszánál. A vevőt elsősorban a gyors fizetés érdekli. Ennek érdekében olyan POS terminált érdemes beüzemelni, ami ezeket az alapvető funkciókat profin, gyorsan, megbízhatóan tudja.

Jól meg kell szervezni a munkafolyamatokat. Például a McDonalds sikerének fontos része volt a munkafolyamatok átgondolt egyszerűsítése, standardizálása és a kialakított modell könnyű adaptálása.

Ha ezek a legfontosabb szempontok a helyükre kerültek, akkor lehet foglalkozni a további olyan plusz funkciók átgondolásával, mint a hűségprogramok, ajándékok és egyedi ügyfélkiszolgálás. Vannak olyan terminálok, amelyeken a borravaló kezelése mellett a nagy kijelzőnek köszönhetően fontos üzenetek és reklámok is elhelyezhetőek.

A beépített kamerának köszönhetően már QR-kód olvasóként is használható termináloké a jövő, hiszen itt a qvik fizetési rendszer. De ma már alap az okosórás és telefonos fizetési megoldás biztosítása is. A mai terminálok nagyon okosak, jól programozhatóak, így csak a felhasználó fantáziája szabhat határt.

Természetesen a siker nem csak a POS terminálon múlik, fontos az a technikai környezet, amelybe azt integrálják. Megfelelő internetes kapcsolat, kommunikáció a számítógéppel, nyomtatási megoldás kialakítása és lehetne folytatni a sok szempontot, amelyre érdemes odafigyelni egy fizetési terminál vásárlása előtt.

Egy kicsit talán eretnek gondolatnak tűnik elsőre az a megfogalmazás, hogy az ügyfél elégedettség a vállalkozó elégedettségével kezdődik. Az a vállalkozás működtethető hosszú távon jól és így lesznek elégedettek vele a vásárlói is, ahol a dolgozókat megbecsülik, megfelelő munkakörülmények vannak, és jól szervezett a cég működése.

Látható, hogy ez az egyszerűnek tűnő kijelentés, mint az ügyfélélmény, vásárlói elégedettség mennyi összetevőre bontható, milyen bonyolult és soktényezős feladatot jelent a vállalkozók számára.

Ennek a kirakósnak csak egy eleme a megfelelő POS terminál beszerzése, de láthatjuk azt is, hogy fontos szerepet tölt be.

Nemzeti friss sztorik az interneten

Hazai és külföldi izgalmas hírek, aktualitások amikről nem érdemes lemaradni.

Friss Hírek

  • Az azonnali fizetés új iránya: mit jelent a QR kód alapú mobilfizetés a Qvik esetében?
  • Mit érdemes tudni a napelem rendszer bővítéséről?

Kategóriák

  • Egészségügy
  • Egyéb
  • Fejlesztés
  • Gasztronómia
  • Marketing
  • Nemzeti hírek
  • Nemzetközi hírek
  • Stratégia
  • Szórakozás

Információ

  • Kapcsolat
  • Médiaajánlat
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Impresszum

© 2024 NFSI.HU

Nincs Találat
Összes Találat Megtekintése
  • Főoldal
  • Szórakozás
  • Marketing
  • Nemzetközi hírek
  • Egészségügy
  • Nemzeti hírek
  • Stratégia
  • Gasztronómia
  • Fejlesztés